თვითშეფასების სქემები
სქემა1.
დებულება
|
ქულა
|
მე ყოველთვის ვაფასებ საკუთარ თავს.
| |
მე ყოველთვის ვიტოვებ დროს თვითგანვითარებისათვის, როგორი დაკავებულიც უნდა ვიყო .
| |
წარმოქმნილი სირთულეები არ მაშინებს, პირიქით, ზრდის ჩემს აქტიურობას.
| |
მე ყოველთვის ვეძებ უკუკავშირს, რადგან ის მეხმარება უკეთესად შევაფასო ჩემი საქმიანობა, შესაძლებლობები და პიროვნული თვისებები.
| |
მე ყოველთვის ვპოულობ დროს საკუთარი საქმიანობის რეფლექსიისათვის.
| |
მე ვაანალიზებ ჩემს ემოციებსა და გამოცდილებას.
| |
მე ბევრს ვკითხულობ.
| |
მე ხშირად ვერთვები კონსტრუქციულ კამათში ჩემთვის საინტერესო საკითხებზე.
| |
მე მჯერა ჩემი შესაძლებლობების.
| |
მე ვცდილობ, ვიყო ღია და გულწრფელი.
| |
მე ვაცნობიერებ იმ ზეგავლენას, რომელსაც ჩემზე ახდენენ ირგვლივმყოფი ადამინები.
| |
მე ვმართავ საკუთარ პროფესიულ განვითარებას და ვიღებ დადებით შედეგებს.
| |
მე სიამოვნებას მანიჭებს ახლის ათვისება.
| |
მე არ მაშინებს ჩემზე დაკისრებული მაღალი პასუხისმგებლობა.
| |
მე დადებითად შევხვდებოდი სამსახურში ჩემს დაწინაურებას.
|
შეფასება (1, 2, 3 )
| ||
1.
|
მოსწავლეები იყვნენ ჩართულები საგაკვეთილო პროცესში;
| |
2.
|
გაკვეთილზე მოსწავლეები ყურადღებით მისმენდნენ;
| |
3.
|
მივეცი საშუალება მოსწავლეებს გამოეთქვათ საკუთარი მოსაზრებები.
| |
4.
|
საკმარისი მასალა მქონდა მოგროვილი ახალი მასალის ასახსნელად;
| |
5.
|
სწორად გადავანაწილე დრო გაკვეთილის მსვლელობისას ;
| |
6.
|
სწორად მქონდა შერჩეული აქტივობები და მეთოდები საგაკვეთილო პროცესში;
| |
7.
|
ჯგუფებში მოსწავლეების გადნაწილება მოვახდინე დემოკრატიულად;
| |
8.
|
დისკუსიის დროს შევძელი კლასის მართვა;
| |
9.
|
მოსწავლეებს ახალი გაკვეთილი ავუხსენი გასაგებად;
| |
10.
|
სახლში მიცემული დავალება ჩემი მოსწავლეებისათვის არის საინტერესო
| |
11.
|
დებატების დროს მოსწავლეები იცავენ მთავარ პრინციპს-არ ჩხუბობენ, კამათი არ გრძელდება დასვენებაზე და სხვა გაკვეთილებზე.
| |
12.
|
ჯგუფური მუშაობისას შემიძლია შევქმნა კონკურენტუნარიანი გარემო, შეფასების შემდეგ მოსწავლეები არ უპირისპირდებიან ერთამნეთს;
| |
13.
|
ვაცნობიერებ პასუხისმგებლობას თითოეული მოსწავლის პიროვნულ და სოციალურ განვითარებაზე
| |
14.
|
ვაცნობიერებს კლასის სტრუქტურაში მოსწავლეთა არაფორმალური
როლების მნიშვნელობას და ხელს ვუწყობ საკლასო ერთობის შექმნას;
| |
15.
|
ვიცი დროის მართვის ეფექტიანი სტრატეგიები
|
№ | კრიტერიუმები /ქულები | 1 | 2 | 3 |
1 | გაკვეთილის მიზანი გასაგები, კონკრეტული და რეალისტური იყო | |||
2 | აქტივობები ემსახურებოდა მიზნის მიღწევას | |||
3 | გაკვეთილის დაწყება იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას | |||
4 | მოსწავლეთა ორგანიზების ფორმა ხელს უწყობდა მიზნის მიღწევას | |||
5 | გამოყენებული რესურსები იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას და აქტიურ ჩართვას საგაკვეთილო პროცესში | |||
6 | შეფასების შედეგად მიღებული შედეგები შეესაბამებოდა მიზანს | |||
7 | გათვალისწინებული იყო მოსწავლეთა ინტერესები და შესაძლებობები | |||
8 | ჩემი საუბარი არ აჭარბებდა მოსწავლეთა საუბარს | |||
9 | ვიჩენდი ყველა მოსწავლისადმი თანაბარ ყურადღებას | |||
10 | ვიყენებდი აქტიური მოსმენის ტექნიკას | |||
11 | ვაძლევდი მოსწავლეებს განსაზღვრულ დროს კითხვებზე პასუხის გასაცემად |
სქემა4. მოსწავლის თვითშეფასების სქემა
N | კრიტერიუმები | კი | არა | ნაწილობრივ |
1. | თავისუფლად, ყოველგვარი დაბრკოლების გარეშე, გამოვთქვამდი ჩემს აზრს. | |||
2. | ჯგუფთან ერთად მუშაობა დამეხმარა დავალების შესრულებაში . | |||
3. | გამოყენებული აქტივობები და რესურსები დამეხმარა გაკეთილის გაგება-ანალიზის გააზრებაში. | |||
4. | ვიყავი ჯგუფში მუშაობის დროს კომუნიკაბელური. | |||
5 | ვუსმენდი და ვითვალისწინებდი ჯგუფის წევრების აზრს. |
სქემა 5 მასწავლებლის თვითშეფასების სქემა
N | კრიტერიუმები | კი | არა | ნაწილობრივ |
1. | გაკვეთილის მიზანი და გასავითარებელი უნარ-ჩვევები გასაგები, კონკრეტული და რეალური იყო. | |||
2. | სასურველი შედეგის მიღწევაში მეხმარებოდა დაგეგმილი აქტივობები. | |||
3. | მოსწავლეთა მოტივაციას ამაღლებდა გამოყენებული რესურსები (განსაკუთრებით კი გამოყენებული ელექტრონული პრეზენტაცია). | |||
4. | კლასის ორგანიზების ფორმა ხელს უწყობდა მიზნის მიღწევას. | |||
5. | ყველა მოსწავლის მიმართ ვიყავი ყურადღებიანი. | |||
6. | დრო სწორად მქონდა განაწილებული |
Комментариев нет:
Отправить комментарий