თვითშეფასება

                              


თვითშეფასების სქემები

სქემა1.

დებულება
ქულა
მე ყოველთვის ვაფასებ საკუთარ თავს.
მე ყოველთვის ვიტოვებ დროს თვითგანვითარებისათვისროგორი დაკავებულიც უნდა ვიყო .
წარმოქმნილი სირთულეები არ მაშინებსპირიქითზრდის ჩემს  აქტიურობას.
მე ყოველთვის ვეძებ უკუკავშირსრადგან ის მეხმარება უკეთესად  შევაფასო ჩემი საქმიანობაშესაძლებლობები და პიროვნული  თვისებები.
მე ყოველთვის ვპოულობ დროს საკუთარი საქმიანობის  რეფლექსიისათვის.
მე ვაანალიზებ ჩემს ემოციებსა და გამოცდილებას.
მე ბევრს ვკითხულობ.
მე ხშირად ვერთვები კონსტრუქციულ კამათში ჩემთვის საინტერესო  საკითხებზე.
მე მჯერა ჩემი შესაძლებლობების.
მე ვცდილობვიყო ღია და გულწრფელი.
მე ვაცნობიერებ იმ ზეგავლენასრომელსაც ჩემზე ახდენენ ირგვლივმყოფი ადამინები.
მე ვმართავ საკუთარ პროფესიულ განვითარებას და ვიღებ დადებით  შედეგებს.
მე სიამოვნებას მანიჭებს ახლის ათვისება.
მე არ მაშინებს ჩემზე დაკისრებული მაღალი პასუხისმგებლობა.
მე დადებითად შევხვდებოდი სამსახურში ჩემს დაწინაურებას.

                                            


სქემა №2

 კრიტერიუმები
შეფასება (1, 2, 3 )
1.
 მოსწავლეები იყვნენ ჩართულები საგაკვეთილო პროცესში;

 2.
გაკვეთილზე მოსწავლეები ყურადღებით მისმენდნენ;

3.
მივეცი საშუალება მოსწავლეებს გამოეთქვათ საკუთარი მოსაზრებები.

4.
საკმარისი მასალა მქონდა მოგროვილი ახალი მასალის ასახსნელად;

5.
სწორად გადავანაწილე დრო გაკვეთილის მსვლელობისას ;

6.
სწორად მქონდა შერჩეული აქტივობები და მეთოდები საგაკვეთილო პროცესში;

7.
ჯგუფებში მოსწავლეების გადნაწილება მოვახდინე დემოკრატიულად;

8.
დისკუსიის დროს  შევძელი კლასის მართვა;

9.
მოსწავლეებს ახალი გაკვეთილი ავუხსენი გასაგებად;

10.
სახლში მიცემული დავალება ჩემი მოსწავლეებისათვის არის საინტერესო

11.
დებატების დროს მოსწავლეები იცავენ მთავარ პრინციპს-არ ჩხუბობენ, კამათი არ გრძელდება დასვენებაზე და სხვა გაკვეთილებზე.

12.
ჯგუფური მუშაობისას შემიძლია შევქმნა კონკურენტუნარიანი გარემო, შეფასების შემდეგ მოსწავლეები არ უპირისპირდებიან ერთამნეთს;

13.
ვაცნობიერებ პასუხისმგებლობას  თითოეული მოსწავლის პიროვნულ და სოციალურ განვითარებაზე

14.
ვაცნობიერებს კლასის სტრუქტურაში მოსწავლეთა არაფორმალური
როლების მნიშვნელობას და ხელს უწყობ საკლასო ერთობის შექმნას;

15.
ვიცი დროის მართვის ეფექტიანი სტრატეგიები

                                               
                                               

სქემა3



კრიტერიუმები /ქულები123
1გაკვეთილის მიზანი გასაგები, კონკრეტული და რეალისტური იყო
2აქტივობები ემსახურებოდა მიზნის მიღწევას
3გაკვეთილის დაწყება იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას
4მოსწავლეთა ორგანიზების ფორმა ხელს უწყობდა მიზნის მიღწევას
5გამოყენებული რესურსები იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას და აქტიურ ჩართვას საგაკვეთილო პროცესში
6შეფასების შედეგად მიღებული შედეგები შეესაბამებოდა მიზანს
7გათვალისწინებული იყო მოსწავლეთა ინტერესები და შესაძლებობები
8ჩემი საუბარი არ აჭარბებდა მოსწავლეთა საუბარს
9ვიჩენდი ყველა მოსწავლისადმი თანაბარ ყურადღებას
10ვიყენებდი აქტიური მოსმენის ტექნიკას
11ვაძლევდი მოსწავლეებს განსაზღვრულ დროს კითხვებზე პასუხის გასაცემად

                                                

 სქემა4. მოსწავლის თვითშეფასების სქემა


Nკრიტერიუმებიკი  არანაწილობრივ
1.თავისუფლად, ყოველგვარი დაბრკოლების გარეშე, გამოვთქვამდი ჩემს აზრს.
2.ჯგუფთან ერთად მუშაობა დამეხმარა დავალების შესრულებაში .
3.გამოყენებული აქტივობები და რესურსები დამეხმარა გაკეთილის გაგება-ანალიზის გააზრებაში.
4.ვიყავი ჯგუფში მუშაობის დროს კომუნიკაბელური.
 5ვუსმენდი და ვითვალისწინებდი ჯგუფის წევრების აზრს.
                                                
                                                 
 სქემა 5 მასწავლებლის თვითშეფასების სქემა


Nკრიტერიუმები     კიარანაწილობრივ
1.გაკვეთილის მიზანი და გასავითარებელი უნარ-ჩვევები გასაგები, კონკრეტული და რეალური იყო.
2.სასურველი შედეგის მიღწევაში მეხმარებოდა დაგეგმილი აქტივობები.
3.მოსწავლეთა მოტივაციას ამაღლებდა  გამოყენებული რესურსები (განსაკუთრებით კი გამოყენებული ელექტრონული პრეზენტაცია).
4.კლასის ორგანიზების ფორმა ხელს უწყობდა მიზნის მიღწევას.
5.ყველა მოსწავლის მიმართ ვიყავი ყურადღებიანი.
6.დრო სწორად მქონდა განაწილებული
                               

Комментариев нет:

Отправить комментарий